Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Szkolenie z KPA. Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce – z uwzględnieniem najnowszych zmi
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie obejmuje kompendium zagadnień niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych, zarówno w trybach zwyczajnych, jak i nadzwyczajnych, a także z uwzględnieniem wszystkich jego stadiów.

Termin: 2025-12-11 - 2025-12-12 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Szkolenia

MS Excel – średniozaawansowany
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy.

Termin: 2025-07-21 - 2025-07-22 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

890.00 zł

1094.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Kongres Kadry
2009-04-14 11:37:17

Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach.

Artykuł Kongres Kadry
Kongres Public Relations w czasach kryzysu
2009-03-24 11:54:42

Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations.

Artykuł Kongres Public Relations w czasach kryzysu
Maturzyści wybierają we wrześniu
2008-08-27 12:47:39

Serdecznie zapraszamy do udziału w Salonie Maturzystów Perspektywy 2008, który we wrześniu br. odbędzie się w 16 największych ośrodkach akademickich kraju. Ogromne zainteresowanie maturzystów, którzy w liczbie ponad 170 tysięcy uczestniczyli w ubiegłorocznej edycji tej imprezy, udowodniło, że prezentacja oferty i wymagań rekrutacyjnych uczelni, w połączeniu z profesjonalną informacją o zasadach przyszłorocznego egzaminu maturalnego, stwarzają najlepsze warunki do przemyślanego wyboru uczelni, kierunku studiów i przedmiotów zdawanych na maturze.

Co słychać w branży gastronomicznej?
2008-03-17 14:07:43


W świecie gastronomii w Polsce od kilku lat obserwuje się wyraźny rozwój. Rozwój ten dotyczy obrotów, powstających nowych sieci barów i restauracji oraz stale powiększającej się oferty i zakresu działań cateringu.

Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?
2008-02-12 19:05:58

Jedną z istotniejszych działań małych i średnich firm, jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Najczęściej są to specjalistyczne szkolenia lub sympozja czy konferencje.

Artykuł Jak istotne są szkolenia dla pracodawcy?

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia szkolenia Ostrowiec Świętokrzyski, Zachodniopomorskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.